lørdag 16. mai 2009

denne uken

ja. denne uken har jeg:

- sovet altfor lite.
- innsett at dagen derpå på jobb funker vesentlig bedre når man begynner fire og ikke ti.
- at det er fullt mulig å leve to uker på 200 kroner og fortsatt være ganske så sosial.
- at meg og innsending av omslagsark er et heftig stressende prosjekt. jeg er sikker på at jeg har køddet det til på et eller annet vis og må kjøre restplass i...bodø.
- blitt veldig glad for noe som jeg også er veldig lei meg for.
- gledet meg til i kveld! mgp..høhø.
- brukt waaaaay too much tid på ebay. et sårt hjelpeskrik høres fra kommende lønning.
- klart meg uten vaskemaskin uanstendig lenge. nei, jeg er ikke ekkel, jeg bare har mye klær. greit, jeg er litt ekkel.
- ikke sett en eneste episode av paradise.
- hatt et ongoing drukne-meg-selv-i-oppvask-prosjekt. nærmer meg et dødelig stadiet.
- fått en stor melkesjokolade med non-stop av en totalt fremmed random på rema 1000. love you.
- drukket utepils. og innepils for den saks skyld.
- vært særdeles utilfreds med vendingen de hårstråene under der har tatt. dekk for faen.

og det var vel stort sett det. grattis på forskudd da folkens!

5 kommentarer:

Ela sa...

RING MEG!!!

Og fortell meg
- hva som gjorde deg både sint og lei deg
- hvem som gav deg en melkesjokplade og hvorfor

er FORRESTEN evig misunnelig for at du sikker er ute i dag! jeg sitter hos svigers og råtner sakte i sofaen med marsipankaken på pent fat i fanget.
Kan oppdatere deg med at Norge leder melodigrandprix suverent nå, halvveis i utdelingen av douze pointes (døus poa'!!)...
WO HO

Anonym sa...

kaaaan vel gutt inne i bildet på hva som gjorde deg sint og lei deg? :P

Ella sa...

Hahaha, stilig frisyre!:P Jeg vil også ha gratis sjokolade!:D

Marianne sa...

Haha, artig bilde=)

Jeanette sa...

Nei, det er allerede bestemt at du skal til Porsgrunn. Ring meg snart da, jeg vet ikke hvilket nummer du befinner deg på eller hvilken mobil du har/ikke har mistet lenger.