fredag 22. mai 2009

fredags

den lengste uken på jobb noensinne. tid er et ufattelig begrep jeg umulig blir helt klok på. dagens dype. DERFOR smeller jeg til og bruker over 200 kroner på butikken i en engang. siiinnsykt, ja, jeg er hun som kommer å handler firstprice på kiwi og så landlord på rema for tilsammen 53 kroner. og JO, det lønner seg. får råd til en ekstra sjokkis eller noe slik(k) vett. anyway, de 200 kronene gikk til en snacksy tacopizza, som om jeg skal si det selv ble særdeles spiselig. hverdagslykke for full fyr.









ellers, været er sykt ustabilt. jeg hater paraply og eier ikke regnjakke så jeg er kronisk fuktig og håret lever sitt eget liv. jeg merker avhengighet til hårbånd nå er et stadfestet problem det ikke går an å nekte for lenger. i dag kjører jeg derimot fletter for første gang på 5 år og fikk kallenavnet hiawata på jobb. er ikke det en gutt? jaja. fredagskos med crewet står for tur, god helg peeps.

10 kommentarer:

Ela sa...

ser du er skikkelig hissig på å rive steikepapir!
hehe.
bra innlegg nuggel!
hoho, den var faktisk helt ny; Nuggel.

Anonym sa...

hva pleier du å spise gjennom en hel dag?(frokost, mellom osv)

Stormulf sa...

BRA, nug, BRA! dette e framskritt;)

magnill sa...

Den pizzaen så snæxi ut! Fletter er jo fett det da..

Nugget sa...

jesus, et spm fra en anonym! som jeg egentlig innbiller meg er en eller annen jeg kjenner. mitt kosthold er forskjellig annenhver uke (tidlig/seinvakt). jeg jobber på kafe så jeg spiser mye der, rundstykke med random pålegg vanligvis. epler og gulerøtter spiser jeg stort sett hver dag. middag suger jeg på. men om jeg lager blir det tomatsuppe, spagetti, salat eller noe annet enkelt. og så komme rjeg sjelden gjennom dagen uten noe godteri eller sjokolade. så sånn er det!

Louise sa...

pizzaen så kjempe god ut, fikk lyst på det nå! :)

Hanne sa...

Pizzaen så kjempegod ut:)

Arma sa...

hva er de gule greiene på pizzaen? hehehehe

Anonym sa...

maria, no blei eg sulten!!

Anonym sa...

Tacopizza! Aldri prøvd :-P