torsdag 28. mai 2009

lettere besatt

oki, værstatus. det regnet. det var strålende sol. også HAGLET det. ikke vet jeg om det var jævla lokalt, typ over hodet mitt, og tidsinnstilt til akkurat når jeg skulle til jobb, men det jeg vet er at jeg bannet som en osbourne hele veien til bussen og, call me crazy, men jeg klarer meg greit uten fire årstider på en dag altså.

neinei, ikke et vann. festplassen. sist gang jeg festet på festplassen tror jeg var 17.mai for sånn..syv år siden. good times. nei.

om jeg drikker en del cola?
oki, her er greien. jeg samler på colakorker. hva jeg skal med dem? uvesentlig. det som er helsikens vesentlig derimot er at jeg har jobbet på kafe i over et år og derfor har hatt en unik mulighet til å anskaffe meg et akseptabelt antall etterhvert. det minner en besettelse når jeg på et punkt faktisk stakk hånden i bosset for å få tak i en. til mitt forsvar, der ligger stort sett servietter og kvitteringer. og litt tyggis. som du kan banne på jeg kom fint ani. hvert fall, forestill deg min fortvilelse når sjefen nå informerer om at fra og med...nå, så skal vi ha pepsi i stedet for cola. PEPSI! for det første, pepsi? for faen. og for det andre, stating the obvious, men det vil faktisk meg si ingen flere colakorker! jeg har for guds skyld ikke råd til å betale for denne besettelsen. man er da besatt av noe annet drikkelig fra før. det koster nok da på en måte. jeg blir litt lei meg. mao, imorgen skal jeg drikke den resterende kassen med cola og fly på et uanstendig farlig sugarrush før pepsi kommer å forpester atmosfæren. død.

13 kommentarer:

Martine Elise sa...

Gud, pepsi. Hva i all verden skal dere med det? Forferdelig smak. Sugarrush er jo det beste, rett og slett. Skal ikke si noe på din samler hobby. Jeg har hatt værre. Nå samler jeg bare på drink pinner, og ikke vet jeg hvorfor.

Hanne sa...

Huff for et vær! Glass-Cola må jo være noe av det beste som finnes... Det er viktig å alltid ha en i kjøleskapet;)

Jeanette sa...

Har du sluttet med den klassiske dagen-derpå-colaen? Hvis ikke så kan du jo kjøpe glasscola istedenfor vanlig og voila, problem relativt løst! Takk meg når det passer.

ingunn sa...

Ah, dette innlegget ble nesten for mye for meg. Klar for bryllup til sommern? kast den pepsin til helvette!

Jorunn sa...

Uff.. Pepsi... Ser sorgen din der altså. Jeg drikker en glass cola hver fredag på jobb, feire helgen. Så henger jeg de med litt teip bakpå opp på skilleveggen. Haha...

Og det været ja, forbanna dritt vær. Så lei!!!

Laila sa...

hahahah! usch pepsi blir aldri helt det samme som cola! ISær ikke når det kommer på glass!

Anonym sa...

colafreak: jaaa, braa! men trodde du skulle flytte pga skole? nøøørsyy :):))

Karoline sa...

COLA! DET ER JENTA SI DET!

Anonym sa...

naa e eg avhengig av pepsi max, saaeeeh..
men djis, eg e glad eg ikje e heme no, festplassen saa litt for kjent ut i det vaeret...

magnill sa...

Pepziii. jeg orker ikke ha slike uvaner, blir bare rot av det!

Anonym sa...

åh, pepsie er så tapersk!! Flytt inn med meg/oss!skal du være i byn til høsten? ::))

Anonym sa...

jess, tror det? hvis 3. juni er en onsdag så :)) det hadde vært fedt :*

Anonym sa...

den er gyings!! tlf til hun som skal ha visningen er 91895954, kom-kom :)