mandag 1. september 2008

3 fluer

jeg forsov meg galant til varetelling og var der to i stedet for elleve. og så gikk jeg klokken tre. hardt arbeid (for the record, jeg gjør det kun fordi jeg er evig snill. og fordi jeg samler på tjenester. man vet aldri når man trenger en!). men jeg skulle på vors til min søte stesøster som nettopp har blitt 18, og hun skulle hente meg klokken 5. ja min LILLEstesøster har fått lappen før meg. jeg holdt på å begrave meg selv levende, men er så klart stolt av henne <3 gratulerer med overstått kjære!
jeg skal følge ditt eksempel elin. begynne å sykle mer, SPESIELT på små blå rare sykler lokalisert i bergen sentrum. men seriøst, vurdere å begynne å sykle til jobben.
skum i fontener er visst greien for tiden. det synes jeg er helt ok. bortsett fra når random gutt vasker meg med det. som om ikke herr alkohol hadde gjort nok skade på ansiktet mitt som det var.
hvorfor jeg betalte meg inn på to steder er meg knekkende uvitende. jeg var ca 5 minutter på metro og kanskje et kvarter på studenten. er det rart jeg er blakk? neste uke skal jeg bare belage meg på å henge utenfor, skippe dansen og organisere nattmat før køen. tjohei!

nå skal jeg snart i bursdag til tante, mormor og kusine. tre fluer i en smekk. og gratis mat. og nå må jeg forte meg og smelle sammen et kort eller tre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sykling er undervurdert... jeg skal gjenta suksessen(?) fra "ti-mila", men skal denne gangen fordele de ti mil på tre dager... i løpet av disse dagene skal jeg også gå 6 fjelltopper på lørdag.
er jeg dum? tenker du... "jeg vet faen ikke lenger" tenker jeg. jeg kommer sikkert til å dø, tenker du. jeg vet innerst inne at du har rett...
jeg har også fått jobb på platou sport i molde... en helsikkens bra plass. gratis pizza og rabatt på dritkule klær. det kan jeg leve med, ja så absolutt:)
jeg savner karatefylla nugg... kan du komme hit å fikse meg noe sånt?
trenger litt virkelighet,BAM! i trynet:)

Nugget sa...

der hadde du meg på kornet, hehe! jeg kommer så absolutt og smeller litt karatefylla vett i trynet ditt, just give it some time og et par lønninger aå er jeg DER!