torsdag 11. september 2008

akk og ve

lite inspirasjon og hente i mitt slitne sinn i dag. ganske empty slett og rett. men det må man tåle, jeg kan ikke tenke supre, innovative tanker HELE døgnet rundt. det går mye i soving for tiden. jeg er faktisk så trøtt og sliten at jeg faen meg greide å bli prakket på sånn fri flyt omega 3 greier av et brødhodet som stoppet meg på bystasjonen. jeg informerte om at jeg hadde både dårlig tid og tok tran, men det hjalp ikke. så nå skal jeg teste disse vidunderlige kapslene. og om de ikke funker som lovet skal jeg headhunte trønderen som så hjertelig anbefalte de. han skal jeg finne på metro. ikke spør hvordan eller hvorfor men han lurte på hvorfor i alle dager han aldri hadde sett meg der før. nei, si det? sannsynligvis fordi at jeg ser lite til ikke noe når jeg er i beruset tilstand. jeg konsentrere meg om meg selv og kveldens heldige vinner av min oppmerksomhet. anyway, min godeste venn elin som jeg savnet så fryktelig for et par innlegg tilbake har fulgt mitt strålende eksempel og anskaffet seg en blogg, www.elin127.blogspot.com lykke! nå skal jeg en bitteliten tur ut, jeg skal ikke drikke (wtf), bare litt i hvert fall, og fungere som en slags moralsk støtte for steffi som er blakk og skal på jobb klokken åtte i morgen. noe jeg for øvrig også skal. dette blir spennende!

3 kommentarer:

Marianne ! sa...

jeg hadde det akkurat som deg, helt til jeg begynte å ta jerntabletter. What a wonderful world!!

Arma sa...

drikker folk på torsdager........?
eller ER det torsdag i det hele tatt?

Nugget sa...

jerntabletter er offisielt oppe til vurdering. storbyen vett, her drikkes det onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag. og ja, det var torsdag ;)