tirsdag 9. september 2008

alle barna

alle barna tok en utepils for å nyte det fine været i bergen by. riktig nok etter solen var gått ned, men behagelig temperatur var det dog. godt hjulpet av varmelamper så klart. etter at karen på nabobordet, som het jarle (dette vet jeg fordi han introduserte seg ca 17 ganger), var ferdig å være facinert over at sabine jobber på widerøe og annika på obs!bygg (der de på ingen måte LEKER bygg, seriøs alvor) begynte annika å fortelle noen godt innøvde alle barna vitser.
hennes personlige favoritt:
alle barna klatret i trærene unntatt finn for han hadde muskelsvinn.
og min personlige favoritt:
alle barna så inn i mikrobølgovnen unntatt knut for han så ut. sabine ble, and I quote, "greit livskremt".ENKEL og klassisk humor. HA freakin HA.
ellers har jeg kjøpt noen nye sko på ebay. hadde nesten glemt hvordan man ebayer, det er så lenge siden jeg har vært der. men jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg synes de er sykt kul eller rammestygg.


hvert fall, jeg har da fått lønning og det gjør tilværelsen betydelige mye bedre. men det finnes alltid noe og klage på og siden det er mitt ekspertområdet så kjører jeg på med en aldri så liten klagesang i dag og. vanligvis synes jeg det er ok å ta bussen tidlig om morgenen. folk er trøtt, nydusjet, holder seg for seg selv og klapper igjen nebbet. men i dag måtte div greier ødelegge min ellers så trivelige busstur til jobb. først dundret bussen forbi mens bussjåføren pekte på bussen bak og løftet på skuldrene. irriterende nok i seg selv, da han hadde vesentlig større plass enn bussen bak. idiot. så kommer damen som så gjerne skulle vært med på den bussen og må bykse, hyle og veive med alle lemmer bak den. dette irriterer meg enda mer. jeg forstår GODT at du er sint kjerring, men bussjåføren hører deg ikke. det gjør derimot JEG. så hold kjeft og send så mange hissige mail til selskapet du bare orker, UTEN og informere hele befolkningen om det. bussen bak var ikke annet enn en stappet pølse av et kollektivtilbud og 1.60 høy som jeg er ble jeg selvsagt stående under en svett armpit hele veien. god morgen og gud skje lov!

4 kommentarer:

Arma sa...

detta er storbyen vettu. kom til bygda. her er det god plass. utenom satandyrkere som hører på jævli høy musikk

Anonym sa...

herlige sko, perfekte

Jeanette sa...

nå må du huske at du skylder thorbear litt små rusk;) han maser om det hele tiden!

Nugget sa...

oi, det hadde jeg reint glemt gitt. du får berolige ham og be han om å sende et kontonr ;) OG så kan du si at han kunne jo bare sendt en meld og spurt hvor de ble av.