mandag 22. september 2008

long time no see

så DERFOR... picture time! mitt liv i bilder sånn ca de siste fire dagene. jeg har selvfølgelig hatt x antall uanstendig fæle bussturer med svettetokter og nær døden opplevelser i tillegg men de skal jeg heller spare dere for. denne gang. mitt kjære pein (elin om du ønsker) har kommet hjem på besøk fra molde city og gjorde denne helgen til et høydepunkt uten like. så takker hjertelig for det min venn. det har som vanlig skjedd minimalt og jeg pøser derfor på med bilder fra akkurat samme eventene.
jeg ble dønn seriøst nødt å gå av bussen alvorlig mange busstopp før jeg skulle for det var så mange EKLE kids på bussen (så nei, dere blir ikke spart alikevel). sånne som snakker mye mørkere enn de egentlig gjør og sier "skal du ha bank eller?" til bestekompisen i annenhver setning. men det var egentlig verdt det, for på veien traff jeg den padden her. det synes jeg var ganske ok.
jeg var da på vei til myskveld hos neip. jeg og rikke tok mange vakre portrett , men hun bannlyste stort sett alle så jeg får nok bare vist dette nydelige eksemplaret.
addi i en særdeles nice pose.
elin er blitt kamerasky på sine eldre dager.
kassi og findus.
vors hos moi! jeg har kledd meg til ære for min stamøl, nemlig tuborg. det så du vel ikke....

elin stiller med medbragt. alltid forberedt. "DU har vel ikke kaffetrakter?!?" neida. men sara har. hah!
annika dansen på høyt nivå. en video av dette skal oppdrives på et seinere tidspunkt.
maren tok med seg mari og mamma mia cd'en. STAKKER naboer sier bare jeg. pga heseblesende, gaulende synging med kun et snev av melodi og rytme, ikke pga mari altså.
bayleys med plastisbiter i tekopp. classy!

ymmi. hey hoe lets go! søndag gjorde jeg ingenting. min største bragd var å gå bort på dolly dimpels og spise en HEL pizza i en omgang. by myself. jeg sprenger grenser. eller magesekken min rettere sagt.

josef, min lengste post everrrr! tror jeg. ny uke, nytt slit. gi meg noe og se frem til! som for eksempel skoene mine fra ebay som jeg ikke har fått, ENDA det er gått minst ti businessdays. fuck you inhershoes!

7 kommentarer:

Ela sa...

svart brus ja... i wish...
godt å være hjemme hos deg mitt kjære aller beste nugg<3

Camilla Didriksen sa...

Mange koselige bilder her :)

Karoline sa...

nttå..! En frosk!!<3
For noen HERLIGE bilder..!

Marianne ! sa...

Hoho! Så veldig festlig ut

Anonym sa...

dette var en morsom kveld:) var gøy m mamma mia cd;) synd det ikke ble dansing på byn som planlagt! vi får ta det igjen:) mange koselige bilder ja! du var så fin i kjolen din:)

Anonym sa...

Jaja, dette var den kvelden vi ble skamfull i det byn stengte! Meget vellykket vorspiel, god stemning med mamma mia:)

Nugget sa...

hehe, så koselig at dere har kommentert maren og annika <3 dere andre også SELVSAGT :)