søndag 14. september 2008

smekk

jeg dør av å ikke ha internett hjemme. en sakte og smertefull død. jeg rett og slett visner. fortere enn blomstene til roomie, de får vann ca en gang i året. anyways, helgen har forløpt seg relativt bra. men i går drakk jeg hele verden. jeg var ikke inne på noe sted og kom alikevel hjem klokken 5. hva jeg har gjort på, god only knows! lillebror kunne fortelle at vi traff hverandre utenfor exodus. jeg hadde stått lent inntil en vegg og sett litt mutt ut for så å se ham rett i hvitøyet og informere høyt og fortvilet om at jeg ikke hadde noen penger. han sendte med meg 400 kroner. men jeg gikk ikke på do og stappet kjolen i trusen for så å gå med ræven til hele uteserveringen på silver så klarte meg bedre enn på torsdag hvert fall. og da hadde jeg bare drukket to øl. jesus.

skogsvandring.
med han karen her.
på vors. her har jeg fortsatt stoltheten i behold.
her har stoltheten seilt sin egen sjø og jeg har sagt takk og farvel til alt som heter verdighet.
middag i dag med stesøstrene mine. jeg var mett etter to tygg og moste alikevel nedpå min egen pasta, deler av miris sin pizza og en softis. nå vet jeg hvordan jeg kommer til å se ut når jeg blir gravid.

ellers er streeten min nedlesset med brannfans, jeg bor nemlig rett ved stadion. og de parkerer all over the freakin place. og de synger høyt. så jeg dro til mamma. nå vil jeg ha mer mat. jeg er ikke sulten.

6 kommentarer:

Anonym sa...

på fredag vil jeg og spole verdigheten min ned noen hakk... jeg trenger alkohooool<3
jeg gleder gleder gleder meg til torsdag:) suss suss

Arma sa...

kjolen nedi trusa. OMGGGG, sååå kjent. Jeg klarer å putte alt nedi trusa, holdtjegpååskullehasagt

Jeanette sa...

hvis det er mine blomster du sikter til, så er de grønnere enn noensinne! jeg vanner de annenhver dag av mangel på andre ting å gjøre på.

Jeanette sa...

kan jeg få oppskriften på den ostekaken du lagde på kafèen forresten?

Marianne ! sa...

lekkert

Nugget sa...

heh, flink du er blitt janitor, en ekte gartner. så klart du skal få den! baking nye hobbyen?