onsdag 24. september 2008

inn og ut

syrestress på jobben i dag. først - 12 pensjonister skal feire bursdag og har forhåndsbestilt SVÆRE lunsjtallerkener. and - akkurat når de går og etterlater seg en mongostor oppvask kommer det et usedvanlig påtrengende lunsjrush. prøvd å lage mat, kaffe (ikke bare vanlig kaffe, gidd det lism) og ta oppvask freakin samtidig? det kan jeg fortelle deg at ikke er så kult. noe blir forsømt og det blir naturlig nok oppvasken. så da stod jeg plutselig der uten kopper da vet du. det var kjekt. NEI. jeg vet forresten ikke om det er kun bergensere som bruker uttrykket "and", altså ikke som i donald eller det engelske ordet for og, men som en beskrivelse på å komme som nummer to i rekken. brukt oftest av kids. men jeg er jo så barnslig til sinns at jeg tillater meg å si det enda. og jeg var forresten alene på jobb om det ikke gikk klart for seg av øvrige skriblerier. nå sitter jeg på internett kafè og kaster bort tid (og penger). jeg skal nemlig til rikke seinere og hun bor i sentrum og der jobber også jeg. så jeg fant ut det ikke var vits og dra hjemom, nå er jeg selvsagt sulten som en ULV og angrer godt på akkurat den avgjørelsen. jeg får heller ta av restskattfondet mitt og spante på meg....en cheeseburger kanskje?


men da skulle jeg så gjerne hatt en slik som denne her fra in'n'out. located only in th southern states of the us of a. noen som blir med?

oh how I love the grease! fett.

5 kommentarer:

Ela sa...

flaks de ikke har slike fettstasjoner her i Molde. Da hadde jeg lagt på meg ytterligere.
savner nugget mitt<3

Camilla Didriksen sa...

DU MÅ IKKE LEGGE UT SÅNNE BILDER, hahaha, jeg får lyst på :p

Ireneelise sa...

Altså jeg hadde lett vært med til usa. Reising er nam! Og som Camilla sier, sånne bilder gjør at magen rumler...

Karoline sa...

Jeg er med! Lett <3!

Nugget sa...

men da tar vi turen da ;) california here we come!