lørdag 6. september 2008

paradise

paradise hotel aften på tiger tiger i går. nicoline, karina og haider. stor opphisselse og fortvilelse bredte seg som ild i tørt gress på jentevors da det ble klart at hverken nick eller gleager skulle komme. har aldri hørt ordet svindel så mange ganger på kort tid før. anyway, gratis champagne og jordbær, I'm satisfied! crowden løp rundt inne på vipen og både koste, klappet og klemmet på nicoline og jeg spiste meg sprengt på jordbær og druer. jeg ble starstruck ser du. "star" for faen, feil ord, men you get the idea. og ikke klarte jeg å få et eneste klart bildet av trioen heller så dere får bare ta meg på ordet. stedet var selvfølgelig proppet med jenter som levde i drøm og håp om et ligg med en paradisehottie og det sier vel kanskje seg selv at bare synet av alle disse var psykisk utmattende. jeg er trøtt.
steffi og sabine. som begge har meldt seg på den norske versjonen. steffi kjørte på med komfort fremfor stil og stilte i uggs.
så forbanna VIP. jeg ler av meg selv.
det var like før jeg tygget i meg i skålen også. fucker, nå fikk jeg evig lyst på jordbær!

ellers er jeg sliten og lei og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med akkurat det. forslag?

2 kommentarer:

Karoline sa...

skuffende at ikke nick og gleager kom da.. de som var heite. + jacob<3

Marianne ! sa...

hah, hørtes bra ut ;)