onsdag 17. september 2008

fuckface

hva i helvete skjer med at "new facebook is now the only facebook"? new facebook SUGER. jeg HATER nye facebook. det er det mest uoversiktlig og amatørmessige jeg har vært borti på lenge. og jeg er så uoversiktlig og amatørmessig at om det finnes en måte å få tilbake den gamle på så kan jeg love deg at jeg ikke finner ut av det. faen, why fix it if ain't broke? HVORFOR gjøre det lett når man KAN gjøre det vanskelig? nja, vi liker utfordringer i hverdagen. vet jeg er en smule overdramatisk, men jeg er en hardbarket facebookentusiast og synes virkelig at dette er noe å ase seg opp over. jeg må finne en slags underskriftskampanje og bli med på.

anyhow, jeg har begynnt i ny jobb. enda en kafè. yay me! på mandag, for å være nøyaktig. denne uken jobber jeg fra tre til ti og har derfor det sosiale livet til en burugle. har ingen venner som er såkalte nattdyr og hvert fall ingen som har fri hele formiddagen. needless to say, jeg GLEDER meg til helgen. jeg hungrer etter menneskelig kontakt som ikke innebærer overdådig høflighet og forsøk på å forbedre selgerkunnskapene mine. jeg vil ha kos. i dag har jeg tydd til familytime for å dekke mitt selskaplige behov og sitter nå med x antall medlemmer av klanen og ser en særdeles voldelig film. kjærlighet.

6 kommentarer:

Anonym sa...

la facebook brenne!

Jeanette sa...

"skjera, fuckface?"

Ela sa...

er så enig så enig... jeg har kommet meg hjem. digg.. går det an å forklare bedre?

Karoline sa...

For en søt paraply.. Helt enig i at nye facebook suger. Lord..

Jeanette sa...

nå må du blogge mer, mariamin!

Camilla Didriksen sa...

Jeg hater også den nye facebooken :(