onsdag 3. september 2008

awesome

it's awsome being awesome! et uttrykk min bror bruker til det kjedsommelige og som jeg er stygt redd for at jeg kommer til å adoptere. jeg skal kjempe hardt for å unngå dette men det har vist seg som en tøff oppgave og la vær å si ting som allerede har bitt seg merke i ordforrådet mitt, for eksempel har jeg hatt perioder med shit man, jesus, jesus CHRIST SUPERSTAR, ka i helvete, og selvsagt den evigvarende random fasen min. da jeg tok andre året på videregående i usa sa absolutt ALLE random. og det har liksom ikke gitt slipp siden. men herregud, det forklarer jo bare alt! og nå har jeg altså bange anelser om at awesome er på vei inn i min daglige ordbruk.
anyways, jeg baker som en gud. ostekake, sjokoladekake og muffins på g. det triste er at det er til noen andre. type dugnad. men jeg skal spise et halvt tonn deig og få så vondt i magen at jeg blir syk på fredag. da vil jeg nemlig ikke på jobb. da serverer vi pizza i kantinen og bankfolket blir helt GAL. de LIKER pizza. og etter nøye observasjon har jeg kommet frem til at bankfolk/eidendomsmeglere griser mindre enn skipsredere, men de har dog dårligere sidesyn og legger usedvanlig ofte bestikk i kaffeskvettboksen i stedet for den boksen full i vann og såpe og annet bestikk. takk for det ekstra arbeidet. og pluss at jeg vil ut torsdag, men det kan fort bli litt ambisiøst når jeg skal på jobb klokken åtte og attpåtil risikere å bli kjevlet ut og lagt ost på for å tilfredsstille sparebanken vest.
ellers fant jeg nettopp ut at jeg kjenner en som er med på 71 grader nord! ja hvor godt kjenner du henne hvis du ikke en gang visste hun var med, tenker du kanskje! men det er altså eksen til pappa, og jeg vil påstå at jeg kjenner henne fordet. nå må jeg vel kanskje begynne å følge med. heia wenche!

kjøpte hubbabubba ved et uhell, dvs kom hjem og fant den i posen. random og digg. secret santa maybe! AWESOME!

3 kommentarer:

Arma sa...

Jeg "kjenner" også ei som er med i 71 grader nord! MALI!
Eller hu er fra kongsberg og by1 er så liten at det telles som å kjenne.

Jeanette sa...

du er så søt:)

Marianne ! sa...

jeg også har en bakeperiode. føøøn