søndag 30. november 2008

twentieone

diverse feiring egentlig. jeg er sliten og for mye tekst føles overflødig, so lots of pictures! som jeg forresten måtte legge inn ett og ett (ja, jeg har fritidsproblemer) for nettverket/pc'en/blogspot er ekkel. tenk nå er jeg 21 år gammel. det stresser meg litt, føler jeg burde oppnådd så masse by now, men jeg gjør strengt tatt det samme som rett etter videregående. dog noen erfaringer rikere. det blir vel folk av meg til slutt eller hva jeanette?

bursdagsmiddag med familien

tgi frisay's for å feire bursdagen til christian som også er novemberbarn.

kveldens paparazzi


uteservering på silver. varmelampene varmet overraskende bra og ølfrakken kom på etterhvert også gitt. toasty.

hvem var det vi skulle forestille her ole?

petter med det obligatoriske partyslipset. love.

bursdagsvors hos meg. vors og vors.. første halvtimen satt jeg å drakk alene da de 5 første som kom ikke skulle drikke. følte meg som den alkisen.


verdens beste. addi svikter aldri. holder miss alkis myself med selskap.

ehm, ja petter kjøpte en hatt han.

synes jeg kledde den best.
så var den bursdagsfeirngen over. omfattende som den var er jeg som sagt sliten. på tross av at jeg ikke har gjort et kvekk i hele dag. å underholde søndagsmannen teller ikke. det krever ikke så mye (he's not that complex poor thing). jeg bevegde meg så vidt ut døren for å renske mixen for smågodt og sjokomelk. i morgen begynner jeg et nytt og bedre liv som 21 åring. right.

7 kommentarer:

Jeanette sa...

Maria, du ER den alkisen! Neida. Eller.. Hehe, sorry! I natt drømte jeg at jeg var 22 og det var selvsagt krise. Old enough lizm. Men du, så lenge det ikke blir folk av meg så nekter jeg deg å bli folk. Kan vi ikke bare være ufolk da?

Det er veldig tidlig og jeg øver meg på å få mye ut av lite i og med at eksamen starter om ganske nøyaktig 63 minutter og jeg ikke kan en drit. Det er ingen skam å stryke, var ikke det noe som het? Nei, ingen skam å snu var det. Damn.

(Om det var noen tvil: Jeg er TRØTT. Har ikke stått opp før elleve siden... Det kan jeg ikke huske..)

Ela sa...

I'M OOOOLD (jfr Freaky Friday)
...pr nå har jeg overgitt meg til et sånn "bare-kom-å-ta-meg-du"-syndrom, og sikter selvsagt til eksamen. jeg er utslått og oppgitt. det får gå som det går, jeg skal uansett feire på fredag.
Da skal Ola, Bjarte og meg på Hanne Krogh's julekonsert med påfølgende Lutefiskmiddag. Bjarte får ikek bli med ettersom han mente lutefisk var mat med såpe på. det er en skam for et slikt herremåltid.
poenget mitt er; ikke klag over at du er gammel når du fremdeles evner å dra strikken lengre enn langt og feste som om du var 18. jeg oppfører meg allerede som en 40-åring, så se lyst på det, Nugg:)
Hanne Krogh's julekonsert du liksom...

Anonym sa...

Ser ut som du har kost deg masse!<3

Anonym sa...

så skikkelig koselig ut!:)

Har forresten adventskalender på bloggen min, hvis du vil være med :)

Ella sa...

Gratulerer så masse med overstått!! Så ut som om dere har hatt det gøy da :P

Camilla Didriksen sa...

Så mange koselige bilder :D

Anonym sa...

En halvtime var da ikke så gale Maria.
Når jeg hadde fest for en god stund siden satt jeg alene fra 7-9 og drakk før bård, petter og christian dukka opp.. Det var deprisivt det :P