søndag 1. mars 2009

ølsmaking

sofistikert som jeg er (....) har jeg vært på såkalt ølsmaking. selvforklarende tittel ja. jeg sier såkalt fordi etterhvert var det temmelig begrenset hva jeg faktisk SMAKTE. men før jeg druknet smaksløkene i tuborg og mistet interessen for alt annet enn chilinøtter rakk jeg å smake...tjære. diverse kaffefarget øl med 9% og ettersmaken fra helvete. ganske digg egentlig.

oki, sjekketriks! jeg er alltid sånn passe redd for at jeg ikke skal få noe å knaske i meg på vors. så jeg safer å hiver med meg en pose med ett eller annet. i det siste er det chilinøtter som gjelder. det er jo bare helmax. så i går var jeg heldig å fikk måkt ned brie, druer og spekemat på høykant mens chilinøttene holdt fortet i den minkende ølposen min. men da det ble skralt med ost og frukt, og selv om jeg var aldri så mett, smalt jeg frem chilinøttene. plutselig var jeg LIFE of the party!! jeg kødder ikke. omringet ble jeg! og jeg klaget jo ikke. bare vernet godt om nøttene og latet greit som om det ikke var pga dem jeg fikk oppmerksomhet. så hvis du er på sjekkern, jeg sier bare chilinøtter. veien til en manns hjertet er gjennom magen hans er det ikke så? minglet med randoms på byn og så måtte jeg brått bykse avgårde. jeg liker ikke sovne på utested, jeg bare gjør det veldig ofte. denne gang klarte jeg å drøye sovningen til taxituren.

øl, forresten.

hehe, jeg laner med the fam. tar av. mamma sitter på lego sin hjemmeside og spiller legobilspill. gud være med oss.

12 kommentarer:

Anonym sa...

øl er grusomt, chilinøtter er knall!

Hanne sa...

Chilinøtter er jo sååå godt da, spesielt på fest:)

Anonym sa...

svart øl? hehe, kjempe:)

Anonym sa...

Chilinøtter er snask! Svart øl derimot..litt ukult.

It's Aggy bitch! sa...

haha artig mamma du har da :P

Tuppene sa...

Det der mørke ølet der smaker skiiiit! Hehe..

Anonym sa...

Ja:D Brevvenner! Skal jeg sette inn annonse i Pennyklubbens medlemsblad først, eller?;)

Arma sa...

man kan spise chilinøtter på mange forskjellige måter. Variert kostholdt.

Ela sa...

jeg synes det hørtes utrolig digg ut!
bytt ut juleølet eller bayeren eller h.f med vår HANSA ULTRA, så kommer jeg løpende og tar deg.
jeg kan forresten være din søndagsdame:)
husker du i gamle dager, når vi alltid sov hos meg, og våknet hver søndag og lå å skrattet av de dumme fyllabildene til langt utpå tidlig ettermiddag?:)

Malina sa...

Æsj, øl :)

Anonym sa...

Haha, det skal jeg prøve :-D
Og hva er vel bedre enn legospill?

Anonym sa...

noe øl man kjøoper er ekkelt på smak. Holder meg til europris øl bruksanvisning. Plerier ikke å bruke mere en 21 dager da blir jeg aldri skuffet besøk meg her å se hvordan jeg gjør de . tilbudsvarer.blogspot.no