torsdag 12. mars 2009

diverse usaklig

jeeeeg har fått ny mobil. feirer dette med et aldri så fancy speilbilde av meg og min nokia 5310 (sier meg og bryr meg NULL).

for ca. treeee(?) måneder siden gikk jeg med på å binde meg til mobilabonementet mitt enda et år i bytte mot en ny mobil. jeg er så tiltaksløs at jeg helt fint ventet til nå (og da kun fordi min gamle telefon er greit lost på fylla) med å få den tilsendt. jeg tror egentlig jeg klarte å binde meg opp i tre måneder ekstra ved denne tiltaksløsheten. noe som egentlig er relativt lite fett da jeg får syreregninger...men du vet, det svir å være lat. it's the price you pay. mmm, også har jeg fått nye øredobber. mamma fikk akutt omsorg med lille frøken blakk og heartbroken og fikset litt etterlengtet trøsteshopping. ja,vi digger det.

arg, så twilight i dag. synes den var nydelig. følget mitt fant den litt tam. jeg derimot, er offisielt forelsket i en vampyr. hvis jeg får ånden over meg i nærheten av en bokhandel skal jeg jammen santen ta å skaffe meg boken. shit, la nettopp merke til at jeg denne gang har skrevet tekst tilhørende bildene over i stedet for under bilde. det gjør jeg aldri. men det kjennes greit, for denne gang. nei, nå er det natten. i morgen skal jeg tømme, vaske og fylle et stk algebefestet akvariet og plassere et stk katt i forvaring da jeg stikker østøver til o store hovedstad på fredag. jippi!

18 kommentarer:

Hanne sa...

Så stilig bukse du har:)

Anonym sa...

Trøsteshopping med mødre er alltid digg!
Kul bukse og stilige øredobber! :D
Kom på besøk til meg da! :))

Anonym sa...

jævla sexy jeans! kjøpt de hen?

Anonym sa...

haha, "frekk" bukse, but it's cool, i like youuu :):)

Malina sa...

Fine øredobber :)

Karoline sa...

Du er sykt søt!<3

Shelly sa...

Grattis med ny mobil da :)

haha, du er ikke den eneste som ble forelska i en vammpyr ^^

Anonym sa...

Stilig bukse :D

Anonym sa...

jeg vil og se den

Anonym sa...

Sv: Haha, priceless kommentar :-)

Råfin bukse! Hvor har du kjøpt den?

Gratulerer med ny mobil da, jeg vil også ha :)

Anonym sa...

5310 rimer på 3310. Ergo, den må være bra. Jeg skal forresten fortelle deg en hemmelighet: Jeg holder på med bok nr tre i twilight-serien. Jeg er blitt en sånn fantasy-nerd. Jaja.

Anonym sa...

Drit kul tights eller hva det var med hull i :-)

Jorunn sa...

Greit med trøsteshopping... Det gjør jeg kanskje litt for ofte.. Haha...

Ella sa...

Trøsteshopping hjelper alltid! Slitan med ny mobil, kjedelig å binde seg til teit abonement, men men. Og stilig bukse, ååh!

Anonym sa...

Likte buksa! Hvor har du kjøpt den?

KRISTINE TRAVELS sa...

Stilig mobil da=)

Anonym sa...

feet bukse!

Tuppene sa...

Likte buksa og smykket ditt! Nice:)