tirsdag 24. mars 2009

lunsjtrav

elin er hjemme fra molde. riktig nok fordi tommelen hennes ble voldtatt av skibakken og hun muligens måtte opereres litt, men what do i care så lenge hun er hjemme og det er qualitytime på g. vi kjørte en klassisk sleepover, som i gode gamle dager. dvs meg (nugget), elin (pein), cola, snacks og trashtv i heimen hennes på hjellestad. det er forsåvidt min heim nr to. jeg vet hvor alt av kjøkkenredskaper og badeartikler befinner seg. i dag spankulerte vi greit bort til kaien og kjøpte enda mer cola og enda mer snacks og så litt på solen. sykt digg med vår. dog, litt kaldere enn man helst vil innrømme.




nei, jeg er ikke sint og det er kjærlighet, ikke mord, i blikket mitt. så det så.
og så glor vi litt til på boksen, home and away and such. også....lunsjtrav. wtf? vi synes det var morsomt vi da.
ellers. for å klare holde sånn noenlunde kontroll på økonomien overførte jeg store (haha) deler av lønnen til min såkalte budsjettkonto. dette resulterte egentlig bare i stress da jeg seff fant en skinnjakke på vei til jobb. jeg skulle bare "innom". jeg måtte da ringe det ene og hit for å få overført penger tilbake til brukskontoen (takk rikke) og har offisielt ikke en gang noenlunde kontroll. men det jeg har er jo en ny skinnjakke så....så ja, det går vel opp i opp....

9 kommentarer:

Ela sa...

det er så BRA!!!
godt å høre at her fremdeles er din heim nr 2. me like.
kanskje jeg og skal blogge.
skikkelig irr. for vabble svarer ikke på meldingen min. vurderer (som hans sure ekskone) å sende en trusselmelding fra helvete. hva synes DU, min venn?

Anonym sa...

lunsjtrav. Jeg lo høyt. Jeg ler aldri høyt når jeg leser. Fantastisk.

Hurra for korte strømpebukser!

Anonym sa...

HJELLESTAD MARINA!

Anonym sa...

Haha:D Like økonomisk som meg da:))
Koselig med bestizzkvelder!

Anonym sa...

Kos dere ^^

Anonym sa...

lunchtrav = luzeeer! :)

Anonym sa...

lunsjtrav! haha, d beste!
joda, bare hyggeli maria... eg har faktisk ofret den såkalte budsjettkontoen din noen tanker siden eg va der inne å overførte penger, men eg har latt være å ta d opp:p no klarte eg ik å la være.... :p
du e herli=)

Jorunn sa...

Koselig at dere da får litt kvalitets tid sammen.. Min bestevenninne kommer hjem til påsken.. Gleder meg som en liten unge.. Hehe..

Tuppene sa...

Haha.. lunsjtrav- PRICELESS:P