søndag 8. mars 2009

veldig impulsiv..bare jeg får tenkt meg om.

mmm, NOEN mente det ville være strålende fint med en tur opp ulriken (høyeste av bergens syv fjell for those of you not in the know) .lørdagsmorgen. NOEN dukket aldri opp. men sprek som vi er raste vi jo avgårde selv om. snakk om frisk luft. vi valgte så klart bratteste vei opp, det viste seg en smule problematisk da beina mine er på lengde med en seksårings. jeg ble greit liggende på alle fire stort sett hele veien med andre ord. vi praktisk talt akte ned igjen. hadde ikke stort valg egentlig. litt anspent, livredd for å få hull i den smekre vintertightsen min vett. hvert fall...

...så blåste det litt.
nei, jeg har ikke grodd hanekam, som sagt, det blåser litt. men jeg hadde nok gjort meg som pønker.

typ utsikt.

herre. ja liker du å bli pisket i ansiktet av isklumper og bitende vind så er ulriken the place to be! campet ikke evig lenge på toppen nei.
så var det jobb. ah, elsker å stenge lørdagskveld. neinei. så står jeg der da ti på halv ett og styrer med utemøbler og fakler og div og plutselig spaserer jamen meg halve crewet forbi og overbeviser lett om en liten bytur etter endt arbeidsdag. der røk strømregningen gitt. neida, når BT er verdens beste og spanderer inngangspenger og til og med selveste svikeren NOEN (som for øvrig er tilgitt) er raus med ølen går alt vel. når man begynner å drikke halv ett er nach nesten et must, men jeg sovner som kjent med en gang kroppen treffer noe som ligner en seng så jeg tok pent kvelden etter ca fem minutter med panisk chipsinntak. steike. så var den helgen over!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, Ulriken var konge det! Sprek og tøff som vi er:D oje Var bare et par som feiget ut:p hehe
var ekkelt nedover, ihvertfall den gangen du seilte rett utfor, men flaks at du stoppet i buskene!

Blir ikke dette tradisjon? Nå til helgen er det et nytt fjell:D Jaaa

Anonym sa...

upåklagelig sveis

Anonym sa...

Hehehe, så ut som en fin fjelltur:))

Shelly sa...

Wow, sprek noen skal være da, tviler på jeg hadde blitt overtalt med på ulriken now days.

Sist jeg var der var det vind og regn, huff.

Dårlige minner ;p

Anonym sa...

HeY!, flink må jeg si ::))

Anonym sa...

Hehe, fint å høre at du fortsatt vil lese den ;)

Hvordan står det til?

Arma sa...

jeg kanke sitte eller ligge (ikke engang TENKE på å sitte eller ligge) for da sovner jeg.

It's Aggy bitch! sa...

koslige bilder :D

Anonym sa...

du burde begynne å gå med sånn sveis til vanlig egentlig!