onsdag 4. mars 2009

ubalanse

skjer med at hele verden er plagsom for tiden? jeg lurer av og til på om folk går inn for å være max idiot. eller kanskje jeg bare er uanstendig irritabel. nei, det kan vel ikke være grunnen. jeg er jo solstrålen selv. for eksempel. ok at du er mann og må ha plass til greiene dine, jeg forventer ikke at du skal sitte med beina i kryss liksom. men seriøst. du kan ta litt hensyn til hun stakkers (les: premenstruelle) jenten som sitter ved siden av deg på bussen og bare la vær å sitte i spagat. jeg er relativt liten, det betyr ikke at jeg synes det er ok at du gnir det ekle mannelåret ditt så langt inntil meg at jeg sitter med halve rumpen utenfor sete. og hvorfor løper det hundre fjortiser med sprit på colaflasker og miniskjørt i løype rundt den blå steinen på en onsdag kveld klokken ti? bare....gå vekk. og freakin bkk. hvis en strømregning fra september ikke er registrert betalt, send en jævla purring da. meeen, ellers bra, blakk og med arbeidstider som er intet annet enn sosialt selvmord. nei, nå har jeg gravd frem julekaker (ja, de har lagt fint i en søt boks siden jul) og satt på friends. god i love chandler. åh, faen, nå må jeg snu dvd'en. grrr, LENGE leve pessimismen.

13 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, enig, jeg DØR bare av litt irriterende bakgrunnsstøy! Kjærlighetssorg? Det har jeg og, å de suger balle!

Anonym sa...

Bra at det ikke er bare jeg som er en sånn skikkelig pessimist!

Anonym sa...

Kjenner meg igjen! Alt og alle irriterer som regel meg.
Skulle ønske jeg og hadde igjen juleknask. Eter det som regel opp før julaften jeg.

Tuppene sa...

Jeg har det litt sånn for tiden jeg også. Virker som om alle går inn for å gjøre meg irritert. Jaja.. får håpe det går bedre snart..

Anonym sa...

Åhh, nå fikk jeg lyst på julekaker:) Jeg er helt enig med deg, innpåslitne ekle menn på buss og hvinende, "fulle" fjortisser rundt den blå steinen unner jeg ingen;)Morsom blogg:)

Ela sa...

åååå, jeg traff en sånn mann i skiheisen på Geilo en gang. Jeg satt hele veien opp og lurte på om han enten hadde ingen baller, så han måtte gi inntrykk av noe annet. eller om han faktisk hadde så store greier....ÅHFYFAEN.. jeg må spy. han var dessuten ekel.

Kjøpte nye sko i dag:) og de er så søte, nugg!

tror forresten vi er pms sammen... kom med et skjeivt ord og jeg spytter på deg. lett.

eksempelvis da selvsagt, ikke deg

Anonym sa...

lenge leve pessimismen!

It's Aggy bitch! sa...

bra innlegg!

fjortissfakter er noe som irriterer meg og!

Anonym sa...

å nugget min! jeg skjønner deg veldig godt! jeg er sånn for tiden og! alt og alle gjør feil:p hehe. dumme arbeidstiden din ja!! har du tenkt å søke ny jobb?

jeg satt ved siden av en sånn mann på nattoget på vei hjem fra oslo. han brukte opp mitt sete og han. dust. jeg satt omtrent i midtgangen. frees!

Arma sa...

CHANDLER BING. ARMA BING. Yes,please.

Jorunn sa...

Haha... Dette var utrolig morro å lese. Nettopp fordi jeg føler det på akkurat samme måte... Håper noen av de fjortisene leser dette..

Ella sa...

Hahahaha!! Sånne folk på bussen er PLAGSOM! Jeg er tynn, men det betyr ikke at jeg deler mitt sete med overvektige mennesker, gidd å ha låret ditt OPPÅ mitt liksom! Og jeg og så de jentene på onsdag! Var på Egon, og skulle rett innom mc donalds for en liten dessert, og der hadde de samlet seg. Herre!

Karoline sa...

Eg digge deg!