fredag 27. mars 2009

whatwhat

så. rolige tider i kafèbransjen. jeg bestemmer meg for å vaske bakom, nedenfor, under...der ingen skulle tru at nokon kunne bu/befinne seg. der, i en glemt skuffebeholder finner jeg...fingerlinge. say what? serr, hva bruker man en latexfing til?? og hvorfor har vi dem på jobben?...... og HUNDRE stykk da mann.
anyway. tar av med sosialiteten for tiden. make up for forrige uke vett. ser ut til at dette blir en helg uten alkohol da. vet ikke helt hva jeg synes om det. kan bli ukomfortabelt. kan resultere i hverdagsfyll neste uke. så må tygge litt på den. spesielt siden jeg har kjøpt meg en slags jumpsuit jeg så gjerne vil flashe downtown. dvs jeg innrømmer gledelig at jeg har null kjennskap til fashion terminologi så det kan hende det ikke er en jumpsuit. den henger hvert fall sammen, typ topp og shorts i ett. random info. nei, jeg hiver meg rundt før jeg deler enda mer plagsom trivia med dere. god helg da hvert fall. jeg har friiii!

5 kommentarer:

Anonym sa...

fyllefri helg resulterer i hverdagsfyll! Jeg har en fyllefri helg selv. Noe som ikek kan gå bra. Rett på flaska på mandag!

Hanne sa...

Kos deg masse med helg:) Er sikker på at jumpsuiten din er kjempefin:)

Anonym sa...

haha. skeptisk til latexfingre.

i dk e det innflytningsfest hos sara og de. hvis eg komme meg opp av sengen, les ryggvondt.
ha en herrrlig frihelg. du boer absolutt flashe jumpsuiten downtown.

Karoline sa...

flink du er!

magnill sa...

Oi! latexfingre! Kuliiii. Eller kanskje ikke. Lurer på hva man bruker de til=/
Fyllefri helg, hvordan gikk det? :))
Ps, æ syns tattoveringa di e knakanes fin! :D