tirsdag 31. mars 2009

boller og brus

joda, alkoholfrihelgplanen gikk ganske greit. helt til jeg gikk på polet og kjøpte litt vin bare sånn i tilfelle. men hallo, vi dro aldri på byn så jeg regner det som penger spart og rolig helg.

her er det full bolling på g. når gutter baker blir det syreboller. så når jeg hadde spist to boller på størrelse med meg selv og drukket en flaske billig rødvin var jeg egentlig klar for sengen. men så talte jeg ca syv spøker i "maria sovner ALLTID" sjangeren og holdt de tunge øyelokkene vidåpne. gud, problematisk hverdag. ellers fikk vi konstantert at jeg suger i mafia og egner meg best som forteller. ikke at jeg skillset merkverdig på det heller. jeg har forresten robbet lillebror sin eksterne harddisk for alt av interesse og regner dermed denne seinvaktuken for reddet. hoppla!

7 kommentarer:

Tuppene sa...

Hehe.. "syreboller" faktisk:P

bt sa...

Forresten sykt hyggelig å bli invitert.. not

Hilde sa...

Sv: Næmmen, så kult. Hvem var det da? :)


Hørtes morsomt ut som en morsom kveld da :-) Du skriver forresten veldig bra!

Anonym sa...

hahhaahhhha ææh, syreboller for faen :)

Ela sa...

haha, lillevenn.
du suger faktisk ikke i dt hele tatt. jeg var jo alltid alene om å hevde at du var mafia:)
og det var kun på grunn av latextightsen!!!

vi må forresten ringes. det er faktisk serr viktig!!!
jeg har opplevd..

magnill sa...

HAHAHA:D Syreboller! Du er meg en fin en!

ingunn sa...

syreboller - gi meg!