torsdag 19. mars 2009

hverdagsliv

så jeg har seinvakt denne uken. da begynner jeg på jobb klokken fire og er ferdig klokken ti. resulterer i et sosialt liv alà burugle. men noe må man jo finne på.
klokken ringer halv elleve. stuptrøtt for jeg så randomly mange lateshows og dårlige sexprogram på tv i natt.
prosjekt frokost.
så begynner morroa vettu. vaske akvariesand, DET er the epitome of good times.

her står jeg (riktignok på huk) på en stol, bare sånn for å vise hvor stort jævelskapet er. ignorer at det ser ut som om jeg har drept et lykketroll og parkert det på hodet. franklin svømmer endelig rundt i reint vann. halleluja!

syrefint vær ute! eneste problemet er at dette vannet er omringet av fire-på-rad barnevogn crew, pensjonister og alkiser. jeg løper slalåm, null stress.

ah, jeg er dronningen av motbakke.

litt sliten.

nydusjet. what to wear? jeg skal jo tross alt helt ned til bussen og helt fra bussen til jobb før jeg skal smelle på den vakre beige og svarte tre numre for store uniformen min.

herrejesus, den nye mobilen min har selvutløser!

prosjekt middag.

og så er vi her! skjerm nummer en, skjerm nummer to og mat. og om ca ti min gakker jeg av gårde til jobb, mens alle andre jeg ser er på vei hjem for menges andre tobeinte vesener. sweet...
have a good one folks!

12 kommentarer:

KRISTINE TRAVELS sa...

Morsomt innlegg :D
Stilig antrekk forresten!

Anonym sa...

skål (?) for 4 til 10. herrregud. Man blir jo helt fjern av det

Ela sa...

du er søt nugg:)

Anonym sa...

Du skriver så bra!:p Knallfint antrekk forresten :)

Kristine sa...

herlig innlegg, og herlige bilder :D

Anonym sa...

frekke stylter, søde!

Shelly sa...

Flott innlegg, morsomme bilder! :)

Så må jeg si at antrekket ditt var nydelig, skikkelig bra sammensatt ;*

Anonym sa...

akk og ve, blir misunnelig på håret..
Høres ut som en spennende hverdag! Min er bare..lat og slitsom.

Arma sa...

Jeg trodde akvariesanden var frokosten din!:O
men jeg skjønte at den ikke var det da. Etterhvert.

Anonym sa...

Fin outfit, hvor har du kjøpt hårbåndet?

Kos deg på jobb da :-)

Tuppene sa...

Så fint det antrekkbildet ditt var! Jeg har også jobbet seinvakt denne uka.. skit altså.,. alle legger seg når jeg kommer hjem halv elleve.

Hanne sa...

Gøy med sånne bildeserier:)