mandag 16. mars 2009

en oppskrift

på en fiiiiin helg i sandvika.

ingredienser:
meg
mamma
maren
marianne
champagne
en bøtte med rosèvin
mimring
to flasker baileys
latter
en sekspakning med øl
shopping
alias
et tonn med mat
lite søvn

først samler du en en gjeng livlige, snakkesalige (les:crazy) folk. antall og kjønn er opp til deg selv. i dette tilfelle ble det meg, min mor, en venninne av mamma og hennes datter. sprett en champagne. fortsett kvelden med en boks rosèvin (eller det alkoholholdige du måtte ønske. alternativ finnes for avholdsmennesker - men hallo). mimr, mas, le, spis og drikk. når du kjenner at søvnen kommer snikende og gjespene blir hyppig kjør max på med kaffe baylies. sovn når tiden er inne, f.eks klokken fire. stå opp, spis frokost og bruk hele dagen, og da mener jeg HELE dagen, på sandvika storsenter. ikke gidd å gå på mango og prøv kjole, jeg fikk ikke igjen glidelåsen på størrelse large, fuck you penelope. mos på med softis og mc'en. etter endt shopping smell frem resten av vinen og nyt enda et godt måltid. når du er mett og merker at en middagslur egentlig ville vært tingen drar du frem et brettspill, typ alias, og engasjerer deg til de grader. når ditt lag har knust det andre (så klart) kan du gå full og fornøyd i seng og be til gud om at du slipper og betale for todagersfyll på flyturen hjem dagen etter.

også later jeg som alle lurer på hva jeg kjøpte og viser dere et stk ny hårbøyle og genser. you welcome lism.


ellers. i dag ha jeg tømt sånn 100 liter (nei, jeg overdriver ikke) av algete, ekkelt, illeluktende akvarievann uten nytte. algene stortrives og nekter å fjerne seg. så det var et par timer av mitt liv jeg aldri får tilbake. lykke.

13 kommentarer:

Anonym sa...

åååh, hørtes kos ut ::))

Siri sa...

håhå, rosèvin. Vi går way back ;)

Anonym sa...

Hørtes kjempe kos ut ja :)

Søte bilder ;)

Anonym sa...

Hørtes koselig ut da :) Også så fin du var!

Hanne sa...

Det hørtes herlig ut! Jeg var også på storsenteret i helgen:)

Ella sa...

Høres ut som en super helg! Kjedelig med kjolen da, men sånne størrelser er SYK, er ikke rart folk får spiseforstyrrelser!:P

Anonym sa...

:))Det skal jeg prøve til helgen!!

Malina sa...

hehe hørtes gøy ut ;)

Anonym sa...

looking good. sløyfa var hotness

Jorunn sa...

Hørtes kjempe kjekt ut!!! ;)

Ela sa...

å, kom til molde og drikk meg dritings...
jeg trenger støtte i disse nedgangstider.

nugget mitt!

men franklin er god i formen selv om?
jeg blir forresten hjemme ut i neste uken... jeg sier kvalitetstid på hjellestad eller med algene:) få med rikke, neip og div?

Karoline sa...

herre, så søt du er<3

annettenr1 sa...

Morro :) Som en pasient hos meg ville sagt (vedkommende snakker veeeldig sakte, men nasal stemme):"Du er gøyal, du"