søndag 22. mars 2009

skjønner du

good lord. jeg lurer på om seinvaktuken har tatt en solid knekk på minst en av de sosiale antennen mine. jeg har kun sett andre mennesker fredag kveld denne uken. sett bortifra random kunder. ja, for de kunne jeg strengt tatt klart meg uten. de maser og kommer alltid på feil tidspunkt. skjer med det? MÅ alle komme samtidig? hvert fall, ettersom jeg er en engel av gloriekaliber så har jeg vært så snill å ta på meg en ekstravakt pluss en stengelørdag som ikke egentlig er min. ergo, seks dager jobb pluss horelørdag. overbeviste steffi om at det ville være knasende kjekt å holde meg med selskap på jobb de siste timene og mens jeg fløy rundt og vasket og var usaklig hyggelig med sånne derre nevnte kunder pimpet hun både det ene og det andre av alkoholholdige væsker. så greit, klokken er tolv, helvetes jobbuke er offisielt over. metro? greit. tre øl seinere og jeg merker noe rart. jeg vil hjem. jeg vil ikke drikke mer øl, jeg vil ikke mingle med randoms, jeg vil ikke ta telefonen og jeg vil hvert fall ikke løpe fra utested til utested i regnet. dette pleier IKKE skje med meg. etter tre øl er jeg med deg på spontan tur til hardangervidden liksom. derimot så vil jeg gjerne henge på internett, spise skive med agurk og salami, laxe med simba og sovne på sofaen. så... akkurat det jeg har gjort hele uken egentlig. så jada, klokken to lå jeg greit på sofaen, fullt påkledd, med en katt og en pc og en halvspist skive i fanget, med telefonen på lydløs og...sov. HJELP.
stopp en halv. når jeg tenker meg om var jeg faktisk ute torsdag også. og da både danset jeg, snakket i telefonen og minglet med randoms. ah, det finnes enda håp! enn så lenge...

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ca. sånn er jeg hver lørdagskveld! Tror ikke det finnes håp for meg..
Katten så søt ut! (du og:))

Hanne sa...

Haha, det er nok fortsatt håp;)

Jorunn sa...

Haha... Genialt...
Jeg har vært ute til langt på natt hele helgen.. Tror jeg må bruke en hel uke på å hente meg inn igjen.

Anonym sa...

kanskje du sakte men sikkert utvikles te en litt shliten innekone med 15 illeluktende ildere og ingen venner!!

eller ikke :) DU e søt!

Anonym sa...

til hardangervidden, haha. Det er jo ikke så langt fra her jeg bor, tror jeg :P

KRISTINE TRAVELS sa...

Så masse jobbing da! ^^

Anonym sa...

enn så lenge.. seinvakter tar libvet av hvem som helst

Anonym sa...

Hvor jobber du?

For noen FANTASTISKE sko btw, hvor er de kjøpt? :)

Anonym sa...

hehe, litt emo på siste bildet..men bra sko;D

Arma sa...

standard lørdag for min del. Har KANSKJE noe med byen jeg bor i å gjøre.................

miriam.jakobsen sa...

Slitsomt å jobbe så mye!
Men godt å ha fri, når man får fri! :D fin blogg.

Karoline sa...

For noen sykt kule sko!

Anonym sa...

Kunder kommer aldri når det passer!

Anonym sa...

horelørdag, hahaha, jævla bra <3