søndag 9. november 2008

discodancer

joda, fest i går. i forsøk på å gjøre noe annet med mitt kommunefargede livløse hår snurret jeg det opp i knallrosa papilotter og gikk slik fra morgen til kveld. needless to say, jeg fikk noen skråblikk på bussen og butikken. men det skulle jo bli all worth it. det ble det vel strengt tatt ikke. krøllene ble litt spenstigere en ønsket, type sau. jeg prøvde med div klemmer og oppsett, men oppnådde ikke annet en en slags gammel dommerparykklignende greie. not the look I was going for. resulterte i sein ankomst og raskt alkoholinntak. faresignalene meldte seg tidlig da jeg fem minutter etter å entret festen ble tilbudt både tyrkisk pepper og tequila. mmmm, jo takk.


jeg er usikker på om jeg kjørte en vanlig mariarutine og sovnet. altså, jeg vet jeg sovnet, men er usikker på om vi liksom gikk og la oss eller om jeg bare kubbet. jeg våknet hvert fall på sofaen halv syv og lurte litt på hvilken omstendigheter som førte til det resultatet. jeg trodde jeg lå med boblejakken min som dyne og ble stygt redd for at det hadde vært vertenes siste forsøk på å få meg til å gå hjem. det viste seg og være en sovepose (tror jeg). jeg føler meg særdeles godt tatt vare på, takk for det gutter. heh, legg merke til det liiitt skeive bilde i bakgrunnen. høy rølpefaktor og disco for alle pengene. jeg har x antall blåmerker og gangsperr i hele kroppen. nå skal jeg drikke et par liter sjokomelk og ta kvelden knusende med ro.

12 kommentarer:

Jeanette sa...

Syns det så flott ut jeg!

Anonym sa...

tidenes fest! jeg danset bare! sååå gøy! synes du var fin på håret og kledde kjolen jeg:) sau er tøft det! sånn er jeg hele tiden! hehe:p velkommen til gjengen;) søtt m krøller. jeg prøver å overbevise meg selv ihvertfall:p
jeg er klar for mer dansing!!!

Nugget sa...

du er jo verdens søteste med krøller da neip ;) det ble jo ok etter jeg hadde dandert det en stund, hehe! åja, dancing queens deluxe, haha!

Anonym sa...

hihi, bra du likte toppen !

Karoline sa...

oh my.. jeg ELSKER håret ditt!<3

Ella sa...

Hahahha. Syns det så fint ut på bildet, men det er vel kanskje etter en times desperat kamp mot dommerparykken?

Ella sa...

alkohol+singstar+sjefen din=NEI

Anonym sa...

Haha, høres ut som en skikkelig fyllefest :P

1 sa...

det hørtes jo artig ut det xD

Ella sa...

Tusen takk!:D Jaaaaa! De hadde så masse fint der, at jeg klarte ikke kjøpe noe, det ble bare for mye, rett og slett!

Anonym sa...

Hei hei Maria!
Fin blogg btw..
Om du lurer på hva som skjedde den siste tiden du var våken på festen hos oss, så kan jeg oppklare det:p Du holdt iallefall ikke ut lenge da Jansen og jeg satte igang nachspiel-modus og festen var tømt. Trodde du var en "stayer" jeg maria??
Hadde du det kjekt lørdagen forresten??
Hilsen Bård:-)

Nugget sa...

haha, så ikke at du hadde kommentert før nå jeg bård :P men ja, jeg hadde det kjempekjekt! suksessen bør gjentaes snarest. og da skal jeg ikke sovne ;)