tirsdag 11. november 2008

væskeproblemer

oki, jeg var hos legen i morges og var stygt redd for at han kom til å be om en urinprøve (dette vil til alles store glede ikke bli gått nærmere inn på). så jeg tenkte det ville være lurt å drikke så mye så mulig før jeg dro så det skulle være noe å ta av når aktiviteten skulle foregå. det er her problemene begynner. hva skjer med svelget mitt? det er fint fysisk umulig for meg og bare åpne gapet og la det renne ned. med eller uten trakt, jeg har prøvd. så står jeg her i gangen og svelger og svelger for harde livet, seint ute til bussen vett, for jeg har på forhånd bestemt meg for at jeg absolutt ikke skal ha med flasken (why?). så klarer jeg selvsagt å sjøsette meg selv med den store andelen av vann som fortsatt befinner seg i flasken. og ALT dette før halv åtte om morgenen. hverdagsproblematikk for fullt.

nye sløyfeøredobber sånn randomly by the way. ingenting med saken og gjøre. men når saken i seg selv egentlig ikke har noe med noe å gjøre så må vel det gå an.

kur for hverdagsproblematikk forresten -----> glasscola gange to og steffi på overnatting <3

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vennen er du syk? Stakkars:( hva sa legen da? har du halsbetennelse? huff of huff..
god bedring:)
jeg holder og på å bli syk, men har ikke tid til det. har ikke lov til å være vekke mer enn tre dager fra praksisen. og det er en del uker igjen så har ikke lyst til å bli syk enda:p hehe

søte øredobber! du er glad i sløyfer du:) hehe!

Anonym sa...

hehe, kjenner meg igjen ja

Jeanette sa...

Dødssøte øredobber! Imorgen kommer jeg til bergen, og du har vel ikke glemt at vi skal henge på fredag?:D Jeg gleder meg!

Chri sa...

åh, glasscola.....

fine øredobber!

Karoline sa...

Kur ja..Glasscola.. DIGG<3

Anonym sa...

søte øredobber :D

Arma sa...

Fortell mer om urin og sånn. Jeg elsker urin og sånn. Det er så morsomt å prate om sånt.