tirsdag 4. november 2008

ke?

random samtale på msn

Eivind says:sålenge du ikke plager
Nugget says:kan ikke love noe
Nugget says:men vet du eivind, hvis vi hadde en konuranse så vinner du for nå legger jeg meg!
Eivind says:vil ikke være den store stygge ulven ved å vinne
Eivind says:så vi sier uavgjort
Eivind says:nå skal du sikkert si en morsomhet
Nugget says:Jeg er en morsom jente
Nugget says:jeg hadde en liten en om deg og stygg ulv men nå kan det heller være
Nugget says:jeg ER en morsom jente
Nugget says: ikke lat som om du ikke er enig
Nugget says:jeg liker sjokolademus
Eivind says:hehe
Eivind says:ja, det var det jeg visste
Eivind says:du skulle plage meg med ulv
Nugget says:wtf, jeg skrev ikke det. om sjokolademus.
Nugget says:Men nå må jeg legge meg, for jeg er liten pike
Eivind says:Ja vel...sov nå da beibii maria er ett morsomt dyr
Eivind says:hehe
Nugget says:dust
Nugget says:teite meg
Eivind says:skal slutte
Nugget says:oki, jeg skjønte det nå. og jeg er litt flau for at jeg ikke tok den før.

skjønner DU hva som skjedde her?
i'll get him back. når han MINST venter det. eivind, jeg sier bare dop OG romvesen.

DILEMMA. jeg har fått denne fine poppin candy spongeboben av sara. hva faen gjør jeg? entrer den i min fabelaktige spongebob squarepants kolleksjon eller SPISER den?

what to dooooo.......

9 kommentarer:

Karoline sa...

hahaha.. morsom samtale..

Jeanette sa...

JEG skjønte det ikke! Forklar, søte Maria! Spis den!

Anonym sa...

skjønte den heller ikke!
i samlingen maria, i samlingen!!!!
den samlingen har eg forresten ikke sett. hm, den e sikkert fin!
leser om reproduksjon no:p i forelesningen kom en serie me random bilder... i hvert fall ganske random for en forelesning! tøft! :p

Anonym sa...

spis den og legg papiret i samlinga

Nugget sa...

hehe, han har byttet nicket sitt til nugget, som jo var mitt nick! jeg skjønnte ingenting, hehe!

Arma sa...

du sparer på posen?

Anonym sa...

Spis!

Jeanette sa...

Avansert! Er han både Eivind og Nugget? Denne var for vanskelig for meg og min peanøtt av en hjerne.

Anonym sa...

Jeg har lyst til å se samlingen din. du kan ta et bilde av den uten papir på og så kan du legge bildet og papiret i samlingen?
lurt? :D Jaa!
Jeg skjønte ingenting av samtalen! hehe:P
du må skrive en forklaring:)