søndag 23. november 2008

fish don't like coffe

vært på tur østover/innover i landet. i realiteten spiller det liten til ingen rolle da jeg har vært på bjørnar sitt rom 79% av tiden. jeg har sett utallige episoder av simpsons og family guy og spist så hinsides usunt at jeg med sikkert kunne løpt fra gjøvik til oslo uten å brenne av inntaket av kalorier. men, gud det var godt å treffe folk igjen!

kameraskills på g. oppholdssted: sengen til bjørnar.
stort glass grunnet ønsket om å reise oss minst mulig. jeg har drukket flere liter iste. jeg er full.

det var KALDT i barkbay, men da får man fine roser i kinnene. og jeg følte meg merkelig frisk de fire minuttene jeg var utenfor døren. janitor, det er gardiner i stuevinduene våre!!! etter snopfilmkosepalooza hos bjørnar tok jeg toget til oslo for å besøke kåre. eeehm..vi drakk, jeg sovnet. blabla.

det lille av kvelden jeg fikk med meg. sjekk jeg er flink å har bestilt meg et glass vann. VANN.

kåre er for øvrig et umenneskelig menneske. han sov til seks. om kvelden. da har jeg vært duracellkanin på soafen hans i seks timer. jeg så tre filmer og gikk inn i et statisk timelangt sjokk over at kjøleskapet var tomt. HELT tomt. takk gud at jeg hadde medbragt cola. så jeg kjøpte verdens største kebab og skal ikke spise på minst tre dager. nå ruller jeg i seng. peace out.

9 kommentarer:

Ella sa...

Høres ut som en meeget vellykket helg!:D

Jatakk!! Den som gir meg det er min bff!:D

Jeanette sa...

Fin tur mao?

Gardiner?! Wtf? Det minimalistiske designet vårt stuevindumessig er altså ødelagt? Hva faen skjer med verden a?

Jeanette sa...

Tusen takk, baby<3 Savner deg og:(

Jeg kan godt komme og bake hos deg! Eller du hit - her er det alltid noe digg til «kaffen». Det er en skam å ikke ha ukentlig kake, det burde være en menneskerett! (mest sånn at alle kan ha like stor kakevom som meg...)

Ela sa...

kAN ikke pappaen din hjelpe deg med sas-billett til Molde. så kan vi spise kebab, være dritings og velte oss i sengen og se på bilder og høre syremusikk?

Ela sa...

pein don't like missing her nug

Anonym sa...

hehe, viktig å huske vannet :p

Camilla Didriksen sa...

Det hørtes kjempe koselig ut :)

Linda sa...

Øsj tuborg ekke noe godt. Borg som er best!. hehe, men liker bloggen din :D

Margrete sa...

så søt du er:)