torsdag 6. november 2008

hvorfor.....

i mine dypeste tanker er det et par ting jeg undres over sånn i farten.

hvorfor har ikke jeg sett verken rikke eller maren på godt over en uke? tear.
hvorfor har jeg så sykt lyst og se vitaminbjørnreklamen HELE tiden?
hvorfor detter det jævla mobile bredbåndet mitt ut hele tiden?
hvorfor har vi ikke taco bell i norge? finnes det noen i dette avlange land som ikke spiser taco egentlig?

hvorfor har blogger plutselig begynt å legge det bildet jeg velger sist først når det ikke gjorde det før? det blir en alt for vanskelig omstilling for meg.
hvorfor funker ikke lime wiren min?
hvorfor kan ikke alle serier jeg vil se begynne etter kl. 22.00 sånn at jeg kan se dem uansett om jeg har tidlig eller sein vakt?
speaking of which, hvorfor er jeg satt opp til å stenge (ergo ferdig 24.00) TO jobblørdager på rad?
hvorfor finner jeg ikke napoelon dynamite filmen min som jeg har så sykt lyst å se AKKURAT nå? er det fordi jeg ikke finner den jeg har så lyst å se den? sexy in a nutshell by the way.

hvorfor skal folk gå på kafè når de egentlig har dårlig tid for så å bruke tid på å surmule for at det ikke går fort nok?
hvorfor synes jeg plutselig at two and a half men er mer enn bare ok?
hvorfor er jeg trøttere enn noensinne selv om jeg ikke begynner på jobb før klokken ti hver dag?
hvorfor skriver jeg denne listen?
...........fordi jeg ikke har klaget så mye i det siste og klaging er vesentlig for min eksistens.

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Baby, hvis du har begynt å syns at two and a half men er bedre enn middels bra, er det bare en ting å gjøre! GÅ TIL LEGEN! Det er tydeligvis noe galt. (Mormor og Besse har nok aldri i sitt liv spist taco. Jeg tror ikke de vet hva det er heller. Takke seg til lapskaus som skeie-ut-mat.)

Anonym sa...

lime wire kan dø. min fungerer heller ikke. grusomt irriterende

Arma sa...

two and a half men er mindre enn ok.