mandag 17. november 2008

my heart is black and my body is blue

verdens roligste mandag noensinne. jeg har krysset av omtrent samtlige punkter på vaskelisten og luerer på hva jeg skal bedrive resten av uken med om det fortsetter sånn. who am I kidding, det var jo selvsagt egentlig DIGG. men det holder med en slik dag. i morgen er vaskelysten lik null og seks timer går uendelig treigt når man bare står rett opp og ned. rart med det. men denne uken blir uansett kort. jeg har ordnet meg fri fredag og tar turen innover i landet torsdag ettermiddag for å beøske min kjære bjørnar. lykke! jeg har ikke sett ham siden jeg flyttet fra gjøvik og det er helt utålelig. ingen fikser kake og film som bjørnar <3 thursday come quick!

nytt belte. kjærleik.
nå er det snart tid for kino. verdens snilleste bt bestemte seg for å spandere på meg dersom jeg ble med å så james bond (later jeg som, han har vel egentlig fått gratisbilletter av moren). så da skal jeg heller overleve, selv om jeg ikke er superfan. og så får jeg jo til og med råd til snop, jeg som egentlig er syreblakk. vi ser for øvrig på karl og co....og vi ler litt. hjelp.

12 kommentarer:

Anonym sa...

nydelig belte :D

Jeanette sa...

Æsj, James Bond er ikke gøy!

Ela sa...

Jeg kaller han ofte James Trond. For filmen er i grunn ikke noe mer spesiell enn en random Trond på gaten.

Ella sa...

Så koselig belte, og enda mer koselig med besøk!

Anonym sa...

beltet var jo kjærlighet!

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig fint belte :) Jeg elsker sløyfer

Anonym sa...

Nå skal det jo sies at nugget likte faktisk james bond og at hun syntes han var litt deilig.
Kanskje til og med deiligere han som satt på siden av men det er en kverruleringssak.

Anonym sa...

Gud for et nydelig belte! Elsket det<3

Nugget sa...

hehe, james bond var faktisk ganske gøy. og han var DIGG. mannemann deluxe.

Ella sa...

Kanskje du plutselig finner en å feire jubileum med!:D

Chri sa...

karl & co: æsj!
belte: jammy!

:)

Anonym sa...

råsøtt belte !