torsdag 13. november 2008

early bday

historie:
hver dag så kjører maria buss hjem fra jobb. bussen går forbi butikken pepper. i vinduet henger et prakteksemplar av en jakke. maria tør ikke gå inn i butikken for hun er temmelig sikker på at jakken koster flesk. flesk hun ikke har. en dag blir fristelsen for stor og maria drar med seg sin kjære mamma for å bare titte litt på denne gudommeligheten. etter å omfavnet kroppen med wood wood sin vakreste jakke er resultatet som fryktet. maria MÅ ha den. koste hva det koste vil. og det vil koste 3400 kroner. jesus. maria er på gråten og har lyst å bykse phoebe style ut av butikken med jakken på da hun snur seg og ser rett på et måpende ansikt. "den MÅ du ha" sier mamma og smiler.

ergo er bursdagsshoppingen over for både mamma og pappa sin del. jeg har bursdag 27.nov forresten. needless to say, I'm a happy camper! jeg skulle jo så gjerne hatt et bilde her nå da, men blogspot er hore deluxe og nekter å laste opp bildene mine. men siden jeg har tenkt å bo i denne jakken så dukker det nok opp et bilde i nærmeste fremtid anyway.
the end....eller noe.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jheg hater flesk. 3400 ER flesk

Anonym sa...

Nå er det ikke lenge til du har bursdag da..! Jeg vil også ha bursdag<3

Jeanette sa...

Jakken er dødsfin:D

Ella sa...

Wæææ! LUCKY!! DØDSdyr jakke, herregud, den er jeg spent på å se :0 Men slitan!:D Så gøøøøy!:D

Ingrid E. sa...

Hehe sånn er bare herlig! Gratulerer med jakken du ønsket deg så sårt da! Håper den oppfyller alle forventninger;P

Ela sa...

åååå, lykke. det høres kanon ut. kjenner meg så sykt igjen. jeg fikk også jakke til 3400 til bursdagen by the way!! FREAKIN SAMMENTREFF