onsdag 19. november 2008

prosjekt

prosjekt nr.1:
jeg har aldri i mitt liv åpnet en støvsuger før. og det kunne ikke falle meg inn å være flau over det heller. så da jeg i går skulle sjekke om posen var full i vårt eksemplar av denne gjenstanden var det et temmelig vanskelig prosjekt. for det første fant jeg da ingen pose. herregud tenker jeg, og vil jo ikke spør noen om dette. det burde jo være fullstendig opplagt. jeg finner derimot et tonn med støv, hårstrikk og fliseklemmer inni det lille rommet jeg har klart å åpne. til slutt sender jeg melding til sara og liksom...eeeh..det er ingen pose her...har vi fler? hm, merkelig, men nei det har vi ikke.spør de oppe. oki, jeg spør og han har. jeg tømmer det lille rommet for støv og div, for ja det her det faktisk skulle vært en pose og setter i gang med å feste den nye. jadda. tror jeg. det var ufattelig nok enklere sagt enn gjort. jeg drar og sliter og stresser og er så oppgitt at man kunne tro at mannen med ljåen var på vei for å ta meg. jeg gir opp og venter til sara kommer hjem. ja, det er feil pose. mhm. de 17000 hybelkaninene som har bosatt seg hos oss lever videre i beste velgående. jeg har en sterk mistanke om at dette var en overlevelsesaksjon fra deres side. anyway, hvor finner man støvsugerposer?

prosjekt nr.2:
jeg tror har vært gjennom, i mer enn et innlegg, at jeg savner folk og samhold fra videregående. og ikke stort annet, men en ting til jeg savner er prosjekt! hvorfor synes jeg bildene viser uten at det skulle kreve noe videre beskrivelse. javisst fikk vi gode karakterer.




the good old days. nå skal begynne prosjekt nr.3 som består av å pakke 3 dagers verdt med klær i en relativt liten bag. for jeg reiser jo nemlig i morgen. jippi!

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Hehe, tøysekopp! Støvsugerposer har de på elkjøp og andre steder de selger støvsugere.

Header til deg skal vi fikse:D Send bilde og ønsker:) (Selv om jeg holder på å dø av mitt eget prosjekt med ny mal...)

Anonym sa...

haha..herlige bilder!! Det er så utrolig mye rart man finner i støvsugerposer..!

Anonym sa...

haha, støvsugeposer er skumle. rett og slett. jeg nekter!

Ela sa...

her bruker vi silja sin støvsuger. ergo håper jeg at hun også har kontroll på posene;)
savner også prosjekt. bra bilder. jeg savner nugget mitt

Anonym sa...

Haha fine bilder! :D Hehe
Ikke rart dere fikk god karakter! dere så veldig bra ut;)